Saturday, August 13, 2011

auuchhhh!! THAT's BLUE!!

Ladies n gentleman
~~you are now watching on~~
PROBLEM BASIC LEARNING-SIX THINKING HAT ^-^
title on "NEW FEMALE ENGINEERS ARE NOT CAPABLE OF HANDLING FIELDWORK"
from ec110 3 d1/d2

taraaaaa!!!
.
.
.
.
*a super duper gorgeous ladies*yg belakang tu buat2 tak nampak ok
BLUE HAT
        ---------------------------------------------------------------------------------
erk,menggedik pulak aku nak menyepiking*speaking* dekat sini kan.
HAHA,sebenarnya aku cuma nak cerita,semalam kami sekelas ade aktiviti yang sangat cool tau!awwwcchh!!

semua start dengan idea baby LIAW kami which is our BEL 311 lecturer *panggil dia baby sebab dia comel macam aku baby*hehehe.. Aktiviti sumpah best weh, walaupon nak manage benda alah ni semua agak rumit sikit,tapi teamwork amatlah penting-aku?goyang kaki je kan?tettttt!!

haha..ni aku curi white hat,ada macam kembar Alfonso d abukaki*betul ke tak aq eja
 nama dia ni,men bedal je

btw,aku suka sangat dengan aktiviti kali ni, budak2 kelas semuanya sporting habes!
apa yang BLUE HAT rancang,terlaksana dengan baeknya ^-^

tak lupa jugak dekat WHITE HAT with their fact, YELLOW HAT and BLACK HAT with their advantages and disadvatages, GREEN HAT with their kreatif idea and most emotion of RED HAT with their critism..you all are the best!!well done!!
OK,tu je entry pemalas aku
SALAM..

No comments:

Post a Comment